maanantai 19. lokakuuta 2009

RESVÄSKAN

Funderade varför mina kläder alltig ligger på golvet, men nu fattade jag det. Jag har inte haft plats i skåpet ! Så nu e alla sommarkläder borta och det finns perfekt plats för alla fula, äckliga och snuskiga vinterkläderna.

Har packat min resväska, fullt med sommarkläder, och nu skulle det passa perfekt att ta taxin till flygfältet och slippa nånstans vart jag kan påriktit använda kläderna. Men sanningen är att resväskan hamnar nu till källaren. Och där får den stå tills nästa vår jag börjar fiilistele att titta på alla härliga sommarklänningar och shorts.





Och vill ni veta en sak? Somnade igår vid 3 tiden på natten på mitt golv ! Vaknade på morgonen 9 tiden då skolan redan hade börjat. Kollade ut genom fönster och fick panikångest attack. Det är inte kul! Andningen blir svårare och alla hemskaste tankarna flyger genom huvudet på en sekund. Darför kunde jag inte gå till skolan idag. Jag mår inte bra !

Men jag måste nu ta i verkligheten, börja kämpa i skolan så jag påriktit nån dag slipper flytta från den här jävla pissiga fitt Finland! Vet inte bara om jag orkar.. HATAR DET HÄR !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti