maanantai 26. huhtikuuta 2010

roligt

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9an
Vad hade du för hårfärg - Blondt
Hur lång var du - 168,5
Hade du nån Pojk/flickvän - Typ
Vad brukade du göra på fritiden - bara chilla
Vilka umgicks du med - Mina vänner!
Var allt Bättre då - Nej!
Skulle du vilja gå tibx dit - Tror inte det..
Har du förändrats - Hoppas inte så mycket..

Nu:
Vilken klass går du i -
9:an fortfarande :)
Vad har du för hårfärg - Blond!
Hur lång är du? - 170!
Har du nån Pojk/flickvän - Det har jag faktist
Vad brukar du göra på fritiden - SKOLARBETEN -.-
Vilka umgås du med - Mina kompisar
Hur ser du ut - Jag är lång, smal, blond... jag e perfekt!!!! (haha)

Har du:
Kysst någon -
Ja
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - Nej :D
Ljugit för en bra vän - Säkert någongång, tyvärr.
Svikit någon - Hoppas inte!

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Cico tror jag..
Kramade du senast - Lotta
sov du hos senast - Cico
Vill du vara just nu - Sku vara coolt att vara Robert Pattinson för en dag !
Ringde dig senast - Lootta

Vad:
Drack du senast -
saft
Köpte du senast - kaffekaffe
Gjorde du igår -
Solade solarium med redzi och chillade med cico
ska du göra imorn - Skola från 8-15 sedan skolarbete hemma från 15-00.00
Vill du göra just nu- sova
Åt du senast - Sallad
Är närmast dig som är rosa - Min skjorta, min dyna..


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Kan hända.
Jag har smugut ut utan lov - ja ..
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja
Jag har fuskat i ett spel - sist i monopol på pias lande. hahha det va kul!
jag har struntat i ett prov - Ja, för många gånger -.-

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - Inte på flit :S

Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Aldrig
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti