keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

vitutuskohtaus

- Äiti toi Lontoosta kaikille muille tuliaisia paitsi mulle.
- Mun naamarasva on loppu
- Ei ole puhtaita vaatteita
- En tiedä mitä laittaa päälle huomenna
- Huomenna pitää olla jo 9 koulussa
- Aamulla pitää ehitä pakata aika paljon tavaraa ja laittautua
- Mulla o 2cm tumma tyvikasvu
- iPodini on mennyt rikki
- vittuperkele
-kukaan ei ole vapaaehtoinen ottaa kuvia huomisessa showssa
- En halua mennä nukkumaan koska tiedän että olen yhtä vittumainen kun herään

1 kommentti:

  1. Sulla on siis mun käsittääkseni ollu joskus ruskeet hiukset? Kampaaja meni pilaamaan mun hiukset (blondeista oli tarkotus saada luonnoliset vaaleenruskeet, ja nyt nää on liilertävän tummanruskeet). Miten sä värjäsit noista tummista noin vaaleeks? Otitsä jotain värinpoistoja vai raitoja? Kuinka kauan sulla meni saada noista tummista vaaleiks?

    VastaaPoista