perjantai 9. heinäkuuta 2010

Vastaan kommentteihin osa2

1.Onko sulla sisaruksia? Harrastatko mitään urheilulajia tai oletko harrastanut?
Mulla on yhteensä 6 sisarusta. 4 siskoa ja 2 veljeä ! En harrasta mitään urheilulajia, käyn salilla joskus. Ja olen harrastanut ennen Cheerleadingiä, ja sitä harrastin vähän yli 3 vuotta. Jouduin lopettamaan koska oon niin vammanen.

2.miten tilaat kahvis? tai siis mitä sanot myyjälle?
robert's Coffee Myyjä: Mitä saisi olla?
Ronja: Jäälatte vanilja siirapilla, kiitos :)
robert's coffee myyjä: 3,90, kiitos.

3.ajatteletko suomeksi vai ruotsiksi?:)
Ajattelen kaiken englanniksi. Se on tosi outoa.. Mutta oon tehny sitä jo niin kauan kun muistan.

4.Kuka on paras kaverisi?:) Entäs missäs asut?
Mulla on pari parasta kaveria:) Ja asun PÄÄKAUPUNGISSA jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti