tiistai 19. lokakuuta 2010

stressaantunut

Oon niin stressaantunut. Aika ei riitä mihinkään. Koulu vie yli puolet päivistä (tänään koko päivän) ja mulla on elämä myös koulun ulkopuolella. Mulla on kavereita joita en ikinä näe, paitsi Reettaa koska se asuu naapurissa. Mulla on ulkonäkö jota pitää hoitaa. (Go ahead. sanokaa mua pinnalliseksi, mutta tiedätte itse hyvinkin että jos ulkonäöstä ei pidä huolta EI näytä hyvältä. Luonnolinnen ei ole kaunista! Varsinkaan talvisin.) Yritän yhdistää nämä kaikki asiat että ehtisin mutta se ei vaan käy. Treeni, koulu, kaverit, ulkonäkö. äää ! Tai tottakai ehtisin yhdistää nämä asiat mutta siinä tapauksessa en edes ehtis käydä vessassa. Oon niin loman tarpeessa ! 2 kuukautta enään niin vietän ihanan viikon Egyptissä. Ainiin huomasin tässä kun luin tekstin läpi ennen julkaisua että en ehdi edes postailla enään kunnolla. (Paitsi koulussa koska siellä istutaan tietokoneen edessä 24/7) Arhhhh... Palaillaan huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti