tiistai 22. joulukuuta 2009

?

Oon aika hämmästynyt juuri nyt. Äsken kun tulin sisään mun huoneeseen aloin ilman syytä, asettaa lattialle tavaroita joista pidän todella paljon. Ajattelin että tästä voisi tehdä postauksen. Ottaa kuvan ja laittaa sen tänne. En tiedä miksi.. Kun nyt katson kuvaa, tuntuu että tämä kuva ilmaisee minut noin kaksi vuotta sitten. Muistan kuinka tyytyväinen olin itseeni. Tuntui kuin elämäni olisi melkein ollut HSM elokuva ! (Huom. MELKEIN) Mutta sitten joku herätti mut todellisuuteen. Ehkä kommentit joita sain ? Ihmisiltä, kuten perheenjäseniltäni ? Tai parhailta ystäviltäni? Nyt elän maailmassa jossa pidän itseäni lihavana, ja tykkään olla kalpea, ja tykkään lukea kirjoja ! En tiedä mikä h****tti muhun on mennyt. Tuntuu että olin ennen tyytyväinen. Uskoin asioihin, jotka tiedän ettei ikimaailmassa tapahtuisi tänään. Ehkä olen vaan kasvanut.. Blahh. This sucks !

Anyway, tässä se kuva on.

Mun vanhat kaepat, huonoja leffoja mutta tosi hyviä, itseruskettavaa, kosmetiikkaa, muotilehti, hsm joulukalenteri (hoho) ja söpöjä alusvaatteita(jotka sain tänään annalta joululahjaksi, sain myös HSM rantapyyhkeen, Mayalta. thankyou! Im going to be the queen of the beach, next summer..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti