maanantai 3. toukokuuta 2010

amis ronja i farten

Ska på moronen gå och köpa ett baket blekningsmedel (=gult hår) köpa ett paket cigg och en raksa kahvi (a.k.a R-kioskens kaffe). Det är nog livet det eller hur? Riktit: amis styyle;)

Mår dåligt, har lust att spy ! Tror att det är p.g.a imoron. Jag ska ti "amis" alltså yrkesskolan på intervju. Kan man tänka att detta ansikte är amis material? Ända sen ja va liten så ha ja haft stora drömmar om vad ja ska bli som stor, well here i am. AMIS. (Det var inte en av mina stora drömmar) Jag har inga andra chanser nu än att bli 1. Medieassistent 2.Närvårdare 3.Frissa eller nåt dit åt. Fan. Det här är jag och mitt liv. ÅNGEST. Okej, jag har själv valt att inte satsa på grundskolan. Nu har ja inga andra chanser än att gifta mej rikt.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti