tiistai 18. toukokuuta 2010

snodde frågorna och får inte bilderna bort från sidan om haha

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? är inte säker.. typ 2 ?

Vad tycker du om kärlek? coolt

När kramade du någon sist? idag

Saknar du någon speciell person?
nejj

Har du svårt för att bli kär? jo

Är du singel? joo

När fick du senast en komplimang? idag :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja, när jag har blivit opererad.

Hånglat med nån riktigt ful: jo :D

Hånglat med fler än 50 pers: nej!

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej !

Gjort något riktigt dumt? jo säkert

Gjort något du verkligen ångrar? Jo, säkert

Åkt ambulans? Nejj

Gjort nåt olagligt? Jag har åkt buss utan att betala

Fått din mamma att gråta? Säkert dagen jag föddes haha

Slagit ner någon? Nej inte ner enda

Skämts över dina föräldrar? nej

Sagt jag älskar dig och menat det? nep

Tar du droger? nej.

Dricker du? Vatten

Vilka kläder sover du i? stora t-skjortar e bäst!

Vad hatar du verkligen? själviska människor som bara klagar hela tiden

Är du ensam nu? Nej

Vill du gifta dig? Beror på..

Vill du ha barn? beror på här också

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag

Såg dig gråta? Maya väl..

Fick dig att gråta? mitt x

Du delade en dricka med? Pia

Du gick på bio med? Maya

Skällde på dig? Mamma eller lärarna på skolan

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma: "man ser ju inte dej aldrig mera"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? Nej

Kramat någon? jo

Pussat någon? jo

Köpt någonting? Jo
Sjungit? jo, när jag spelade gitarr

Saknat någon? jo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti