keskiviikko 3. marraskuuta 2010

one of those days


Mulla on paljon koulutöitä joita mun pitäis tehä mutta mun mieli ja keho sanoo stop tässä vaiheessa. En pysty keskittymään mihinkään! Kaipaan niin paljon jotain mutta en tiedä mitä. Tuntuu kuin olisin niin väärässä paikassa. Mikään ei tunnu menevän oikein, mutta jos ajattelen niin mikään ei voisi olla paremmin. Tunnen itteni rumaksi. Joten voitte kaikki nyt piristää mun päivää kirjottmalla "oot kaunis" blablablaaa. (Vaikka ette olisikaan sitä mieltä) eiks niin? Ihanaa. Kiiiitos.

8 kommenttia:

  1. JJEEJEE oot ihana ku postaat aina niiin useinnnnn<3333333 love your blog!

    VastaaPoista
  2. hei vitsit mulla on ihan samanlainen olo koko ajan!! ja luulen että se helpottaa kun pääsen tästä maasta pois.. ps. oot kaunis! heheheeeeh mut siis oikeesti oot!:D

    VastaaPoista
  3. voitko joskus tehä vaikka meikkipostauksen jos sulla on aikaa? ja kysyin joskus aiemmin jo et miten sulla on niin paljon koulua? :o

    ps. oot kaunis :--------)

    VastaaPoista
  4. En tiedä miten mulla on niin paljon koulua.. Sitä se amis kai vaan on .. ? :D

    VastaaPoista
  5. Oot oikeesti tosi kaunis:):)

    VastaaPoista
  6. no heiii et sä nyt voi tuntee ittees rumaks, oot yks mun kauneusidoleista ollu jo abidas ajoista asti ::::)

    VastaaPoista
  7. nättimys olet =))))

    VastaaPoista