sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Kysymykset & vastaukset !

onks sul poikaystävää? jos on niin kuka hän on?:):)- Ei ole poikaystävää.

mikä susta tulee isona? Rikas


mikä on sun lempiruoka? Sushi


mitä teet salilla? Treenaan


onko sulla ikävä cheerleadingia? Välillä..


onko reetta syntyny 1995? On

voisitko kuvata lempivaatteesi,lempikorusi,lempielokuvasi,lempilaukkusi,lempikenkäsi,lempi cd:si yms?=) ja laukun sisältö! nää on kyl postausehdotuksii mut silti.- Saa nähdä jos saisin videopostauksen aikaseksi :)


missä koulussa olet? :)- Amiksessa.

mikä on elämän tarkoitus?? -Elää

laita kuva sun poikaystävästä? onks seki suomenruotsalainen?? minkäikäinen? kauan ootte olleet yhdessä?-Mulla ei ole poikaystävää

millo vedit ekat kännis?-Teininä

entä poltit tupakkaa?-Teininä

lempiblogit?- Itsmeyourdani.se, kenzas.se

luetko dessien ja kissien blogeja (tää on nimittäin tosi samantyylinen haha)?- luen, ja mun mielestä tää ei kyllä ole ihan samanlainen, mutta kiva jos on, mun mielestä ne on tosi hauskoja blogeja:D

paljon sula on lukijoita?? - Yli 200 päivässä, joskus jopa 300-400 :)

kuinka usein juot? -Joka päivä.

monta röökii poltat päiväs? -0.

kuinka kaunisoot mielestäs asteikolla 4-10?? - 5

kuka on sun kaunein ystävä? (laita kuva jooko kans) :))- Kaikki mun kaverit on kauniita !!!

mitä sä toivot elämältäs? -En tajunnu kysymystä...?


ootko sä omasta mielestäs suosittu? -En.. Mulla on pari hyvää kaveria :) Ja oon iloinen siitä!


haluutko elää menevää & vauhdikasta elämää? -Haluan


millon oli sun ensisuudelma? -Kun olin 12 :))))


lempi alkoholijuoma? -Kaikki menee!!!! Noei, tykkään kaikista makeista ja kivoista juomista.


ootsä rikas?
-Ökyrikas


lempi hiuslakkas?-En käytä..


mitä toivot joululahjaks? -Maailman rauhaa (&iphone4)


kui pitkä on ollu sun pisin parisuhde?
- 8 kuukautta


miks alotit pitää blogia?
- Olin 13-vuotias ja mun mielestä se oli tosi makeeta kirjottaa vaatteista&julkkiksista. Ja sen jälkeen en oo pystynyt lopettamaan kirjottamista.


missä sun mielestä menee pettämisen raja? - Riippuu?


ootko mielestäsi pinnallinen??- Blogissani? kyllä.

kuinka paljon lukijoita haluaisit?- Vähän enemmän kuin nyt, koska mulla on niin paljoo fiksuu sanottavaa.. haha

mitä mieltä olet kissiestä?-En tunne häntä, blogissa vaikuttaa aika sekopäältä

voitko tehä postauksen missä on kuvia susta muutamia vuosia takaperin + lapsuuskuvia?- Tottakai:)

onko sun tyyli aina olut tuollainen?? (laita kuvii jooko!:) )- On !


Ootko värjänny hiuksias sen jälkee ku värjäsit kampaajalla ruskeeks? - En ole :) !

millasta laukkuu käytät koulussa? (kuva ois kiva) - Tätä laukkua:)


PS, Anteeks että ootte joutunut oottaa näin kauan vastauksien kanssa! Tässä ei ollu mikään pikkuduuni takana. Kesti joku tunti vastata kaikkeen. Joten nauttikaa :)

3 kommenttia:

  1. ahhaha oot nii hauska::D:D:

    VastaaPoista
  2. oletko neitsyt- olen oinas :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ronja jag dooog

    VastaaPoista
  3. mistä nää kysymykset on tullu? :D 8-vuotiaan keksimiä?

    VastaaPoista