tiistai 7. joulukuuta 2010

THIS IS WHY

Syy miksi en halua kertoa mun laihdutus vinkkejä on nämä kuvat. En halua kenenkään käydä läpi samoja asioita mitä minä kävin. Se ei ole terveellistä ! Oli tyhmää tehdä postaus missä näytin ennen & jälkeen kuvia koska musta tuntuu että yrittäisin mun lukijoita pyrkimään samaan. Jos todella haluatte laihtua googlatkaa vaikka "How to loose weight". En halua olla kenenkään syy samanlaisiin kuviin kuin nämä alhaalla olevat. Toivottavasti ymmärrätte. Mutta paras terveellinen vinkki on syö kunnollista ruokaa & kuntoile. Mutta ei siinä laihdu isoja määriä mutta ainakin on terveellinen:)


Minä 2008.

3 kommenttia:

  1. ootko siis sairastanu anoreksiaa joskus?

    VastaaPoista
  2. i know... mulla on sama tilanne nyt ja haluun vaan pois.. mut sit en haluukkaann.. :(

    VastaaPoista
  3. Ymmärrän ettet halua kenenkään kokevan samaa mutta eikö se ole jokaisen oma päätös laihduttaako vai ei? Itse olen reilusti ylipainoinen ja jos millään voisit kertoa miten laihduit niin nopeasti olisin kiitollinen :)

    VastaaPoista