maanantai 10. tammikuuta 2011

MY YEAR 2010:

Tosi monet on tehneet tällaisen joten nyt mullekin tuli himo tehdä. Eli mun vuosi 2010 kuvissa:

Talvi:
Juotiin viiniä mayalla.

Ystävänpäivä koulussa!

haha..


Mulla oli varvasleikkaus :(

Kevät:
Viimeiset hetket 9C tyttöjen kanssa.

Käytiin seurakunnan kanssa jossain luostarissa keskellä ruotsia. Tylsin matka ikinä !

Käytiin Pian kanssa shoppailemassa tukholmassa. Nähtiin blondinbella juuri ennenkuin tilattiin noi salaatit. Wohoo :)

Peruskoulun päättäjäiset!

Kesä:
Käytiin jenkeissä tapaamassa perhettä:)! Tämä kuva otettu Baltimoresta.

Tehtiin monta kivaa retkeä! Tämä on kuva rannalta Delawaresta.

ja tässä on Washington D.C !

Ehittiin myös olla yksi yö New Yorkissa ennen kotiin menoa. Rakastuin siihen paikkaan!

Syksy:
Asuin omassa yksiössä. Tässä kuva kun olin pessyt pyykkiä koko päivän.

Värjäsin tummat hiukset..

Keväällä maalasin pinkistä huoneesta valkoiseksi, ja syksyllä valkoisesta siniseen :p

Olin töissä Kauneus & Terveys messuilla :)

Musta tuli Reetan kummitäti !

Talvi:
Käytiin Tallinnassa shoppailemassa..

Käytiin perheen kanssa Egyptissä!


UV !! :))

7 kommenttia:

  1. ohhoh asut yksin! onkohan mulla jääny joku postaus lukematta vai ootko ollenkaan kertonu siitä että asut yksi? :D

    VastaaPoista
  2. Asuin syksyllä vähän aikaa. Sitten me luovuttiin meidän "extra-kämpästä" joten nyt asun taas kotona :p harmittaa kyllä vähän..

    VastaaPoista
  3. ohhhoh ooksää -94?! huuuihuui :D

    VastaaPoista
  4. Oot mun mielestä paljon vanhemman näkönen mitä oikeesti oot :o kiva blogi!:)

    VastaaPoista
  5. pian rasvainen otsis.. :s

    VastaaPoista