tiistai 28. kesäkuuta 2011

Kaupunkiin !

Vihdoin voin käyttää mekkoja, ihanaa! Oon odottanut koko talven ja kevään että saisin alkaa käyttämään kaikki mun mekkoja. Tänään mulla on päälläni H&M:stä pikku valkoinen. Ja Pia lainasi mun playsuitia. Sopi sille täydellisesti. Itse olen melkein liian pitkä siihen. Pitää aina varoa ettei peppu näy.. haha, but alert. Anyway, nyt lähetään kaupungille juomaan jäälatet. Jotkut teistä varmaan muistaa että olin hulluna niihin viime vuonna. Tällä kertaa pitää muistaa ottaa se rasvattomalla maidolla. hehe! Ciao :)



7 kommenttia:

  1. haha:D hienot mekot teillä! kato miten sun huulet on tossa viimesessä kuvassa ;P

    VastaaPoista
  2. haha! ne näyttää tosi oudoilta ja isoilta mutta se johtuu vaan siitä että kuva on niin huonolaatuinen :D

    VastaaPoista
  3. niiiii(: tee taas videopostaus joskus!

    VastaaPoista
  4. Ootte tosi kauniita molemmat:) ja toi mekko on kyllä ihana, sopii sulle hyvin! Ja pakko kysyä, miten oot saanu ton kitaran noin kivasti tonne seinälle?

    VastaaPoista
  5. Näytätte kivan päivittyneiltä, itse olen ihan valkoinen vielä :(

    VastaaPoista
  6. mistä toi playsuit on?

    VastaaPoista