torstai 30. kesäkuuta 2011

Luulen että lopetan ?

Tämä on kauheeta kertoa teille mutta luulen että lopetan bloggaamisen. En näe enään mitään järkeä siinä. Istun joka päivä, jopa monta tuntia kirjoittamassa postauksia, ottamassa kuvia jne. Mutta mitä varten? Saan pari kommenttia silloin tällöin ja arvostan jokaista kivaa kommenttia, uskokaa pois! Mutta en ymmärrä miksi tuhlaan niin paljon aikaa siihen että kaikki voivat lukea elämästäni ja ainoa asia mitä saan takaisin on keskimäärin kommentin päivässä. Rakastan tätä blogia ja kaikkia lukijoitani, ja tämä blogi on iso osa elämääni. Olen kirjoittanut sitä jo kohta 2 vuotta. Ja se mua hävettääkin että olen joka päivä kirjoittanut blogia 2 vuoden ajan ja lukijoita on kertynyt vain sen verran mitä minulla on nyt. Ehkä palaan vielä kirjoittamaan tätä blogia, mutta juuri nyt tuntuu siltä että en jaksa. Ehkä pidän vain pienen kesäloman. Who knows?
Tältä näytin kun aloitin ronyan, pikkuinen 15-vuotias, astetta blondimpi ja astetta pinkimpi..

67 kommenttia:

  1. no mie aina täälä luen vaikka en kommentoikkaan.

    VastaaPoista
  2. EI SÄ ET SAA LOPETTAA BLOGGAAMISTA !! mun lempi blogi :(

    VastaaPoista
  3. Voi ei tulee huono omatunto kun en oo kommentoinu. Oon seurannu sun blogia ihan alkuajoilta lähitien ja musta se on kivaa ku se eroaa muiden suomalaisten teini-ikäisten massablogeista. Sun blogi on ehdottomasti yks mun lemppareita =) Älä ainakaan lopeta, jos välttämättä tuntuu siltä, niin pidä tauko tai jotain :-D Mut älä lopeta<3

    VastaaPoista
  4. ÄLÄ LOPETAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! sun hiukset on ehkä ihanimmat ikinä tossa kuvassa. kauan oot kasvattanu niitä, vai onko ne vaan aina ollu pitkät?

    VastaaPoista
  5. mistä toi taulu tuolla taustalla on ostettu? haluun kans:D

    ja älä lopeta!

    VastaaPoista
  6. älä lopeta, sun blogii on ollu kiinnostava seuraa :P

    VastaaPoista
  7. eiiiiiiiiiiiiiiii :-( RAKASTAN sun blogia, jätän sen aina viimiseks luettavaks kun oon koneella, koska se on paras ja ootan aina eniten uutta postausta sulta :-(

    VastaaPoista
  8. et lopeta!! tää on mun lemppari!! <3

    VastaaPoista
  9. Voi vitsit, älä lopettais! Täällä oikeasti luetaan kaikki sun postaukset, mutta oon vaan niin surkea kommentoimaan kenenkään blogeihin :/

    VastaaPoista
  10. eikää älä lopeta ainakaa kokonaa!! seuraan sun blogii bloglovinis ja pakko sanoo et tää on yks mun lemppareista. Monet bloggarit alkaa mua jollai taval ärsyttää mut sä et !:DD

    VastaaPoista
  11. EEEEEEEEEI älä lopeta ! tää blogi on ehdottomasti yks mun lemppareist :)

    VastaaPoista
  12. pidä vaan breikki ja jatka sitten, please!! oot niin cool ja sun blogi on ihan super.

    VastaaPoista
  13. En itekään ymmärrä, että sulle tulee pari hassua kommenttia postaukseen, vaikka sulla on kuitenkin 78 lukijaa (+anonyymit seurailijat kuten minä). Itsekään en ole kommentoinut kuin ehkä muutaman kerran. En tosiaan tiedä miksi, anteeksi siitä. :( Blogisi on kuitenkin todella hyvä ja olisi sääli jos lopettaisit sen

    Mutta jos susta itsestä tuntuu, että tarvitset taukoa tai että haluat lopettaa, niin tee niin. Ei ole mitään järkeä jatkaa, jos itsestä ei tunnu hyvältä.

    VastaaPoista
  14. et saaaa lopettaaaa !!!
    Mä luen sun blogia joka päivä, vaikken oo rekistöröituny bloggeriin ja näy lukijana, enkä aina kommenttoi :D
    LUPAAN ET KOMMAAN JOKA POSTAUKSEEN KUNHAN JATKAT !! <3 !

    VastaaPoista
  15. Ite olen anonyyminä paljonki kommentoinut, mut se ärsyttää ku harvemmin niihin mitään vastaat?
    Ois kohtelista vaikka kiittää tms!
    Mut siis, tykkään sun blogista ja luen joka päivä, joten älä lopeta

    VastaaPoista
  16. Oon täysin samaa mieltä ton edellisen anonyymin kanssa. En mäkään oo kommentoinut kuin muutaman kerran, ja silti itse ihmetellyt mikset saa enempää kommentteja! Oot kaunis tyttö, sulla on kauniita kavereita ja mielenkiintoinen elämä :)

    Toki näin lukijana kannustan sua jatkamaan, mutta ketään ei voi tietenkään pakottaa. Moni on seurannu sua ihan alusta lähtien ja uskon että tyypit kannattaa sitä, että jäät kirjottelemaan! Mielummin sitten pieni kesäloma tai jotain, mutta älä lopeta kokonaan. Tulis ikävä<3

    VastaaPoista
  17. aina kun mä oon kommeintoinut niin et sitten vastaa niin sitten ei enää oo kivaa kommentoida.

    VastaaPoista
  18. älä lopeta!! laita sen sijaan adsit tähän, ni saat mainoksista rahaa ja sit sul on AINAKI syy jatkaa :)

    VastaaPoista
  19. ei ei ei ei et saa lopettaa!!! harvoin kommentoin mutta jokaikinen päivä luen postauksesi! TÄÄ ON AIVAN SUPER HYPER IHANA BLOGI. jos kaipaat lomaa kirjoittamisesta pidä tauko vaikka kesän loppuun saakka mutta älä vaan lopeta!! :)

    VastaaPoista
  20. Hahaa :) ootte ihania ! Mutta ei se kommenteista pelkästään ole kiinni..

    VastaaPoista
  21. ET LOPETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sun blogis obn paras :-D

    VastaaPoista
  22. oot söpö tossa kuvassa, hehe :D älä lopeta!

    VastaaPoista
  23. Sulla on varmaan aika paljon anonyymilukijoita, niin siks ne ei näy noissa bloggerin omissa lukijoissa:) Ja mä ainaki seuraan bloglovinin kautta!

    VastaaPoista
  24. IHANAT SUN HIUKSET TOSSA KUVASSA! älä lopeta, et saaaaa! me sun ihanat lukijat kielletää<3

    VastaaPoista
  25. mitä kameroita sulla onkaa ? :D älä lopeta!

    VastaaPoista
  26. tiiän miks sulle ei kommentoida! :-D tai ainakin miks mua ärsyttää kommentoida.. melkee kellää ei oo tota sanavahvistusta näissä kommenteissa. niin ainakun meinaan kirjottaa jotain nii en jaksa lähettää ku pitää laittaa joku tommonen vahvistusjuttu :( ota pliiiiis se asetuksista pois

    VastaaPoista
  27. Oot ite ihana! eiei älä lopeta..

    VastaaPoista
  28. älä lopeta.. me aletaa kommentoimaaa useemmi!!!

    VastaaPoista
  29. NOUU elä kehtaa lopettaa?

    VastaaPoista
  30. Älä lopeta !!! Sun blogi on paras ikinä ja sul on asenne kohdallaan !

    VastaaPoista
  31. Tää on mun lempiblogi! et varmana lopeta!:D

    VastaaPoista
  32. voi ronja älä lopeta! sä oot niin ihana ja sympaattisen oloinen tyttö että sun juttuja jaksaa lueskella! sun blogissa on aina niin ihania kuviakin ja on tosi kivaa ku jaksat kirjoittaa niin usein! jos bloggaus tuntuu nyt oudolta niin pidä vaikka pieni loma, mutta älä vain lopeta!! ja kun otat kuvia blogiin saat samalla harjoitusta valokuvaamiseen!!
    sä oot ihana<3
    hyvää kesää ronja!

    VastaaPoista
  33. Eii et saa lopettaa luen sun blogii joka päivä ja aloin lukee alkuajoilt lähtien, mul ei oo sit mitää tekemist ja asun ittekki hesas nii olis kiva lukee jonku blogii täältki :)

    VastaaPoista
  34. EI SAA LOPETTAA! :D Oon aikasemminki kommentoinu tästä, että mikshän sulle tulee niin vähän kommentteja..LAISKOJA LUKIJOITA varmaan kaikki hmmm. en itsekkään jaksa kommentoida vaikka joskus tuliskin mieleen aina jotain asiaa kommentoida :-D

    VastaaPoista
  35. Voi sulla on ihana blogi: ) Tätä on mukava lukee, ku on semmosia hyvänpitusia postauksia, älää nyt:<

    VastaaPoista
  36. Eiii älä lopeta! :< Löysin blogis about puol vuotta sitten ja siitä lähtien lukenu aktiivisesti. Oon mä muutaman kerran kommentoinutkin. Tuntuu, että kaikki parhaat bloggaajat lopettaa, toivottavasti sä et! :<

    VastaaPoista
  37. Ei et saa lopettaa! Luen sun blogia joka päivä, sulla on ihana blogi ja oot tosi mukavan olonen. Älä lopeta pliis :(

    VastaaPoista
  38. mäki luen tällai anonyymisti!!!!!!!!! eli sul on paljon enemmän lukijoi ku luulet??:)))))


    ÄLÄ lopetaaa!! :)

    VastaaPoista
  39. Älä lopeta :( Oikeesti luen tätä joka päivä ja jos sä nyt tän lopetat niin suuri osa mun elämästä tulee puuttumaan :( Ei ei et saa

    VastaaPoista
  40. Eeeii eikä sä oot ihana, kaunis ja sulla on mielenkiintoinen elämä, et saa lopettaa!

    VastaaPoista
  41. NEEEEJ DU FÅR INT SLUTA°!!!!! vafan gör ja då på min fritid om int läser??

    VastaaPoista
  42. älä lopeta, sun blogi on ihana, lupaan et alan kommentoida enemmän!!!

    VastaaPoista
  43. Et voi lopettaa ;( Luen joka päivä tätä ja ootan innolla aina seuraavaa postausta! vaikken kommentoikkaa, ni silti luen :D

    VastaaPoista
  44. hahaha,dude,people love u here :DD awwws,is int sluta! hehehe -Lotta

    VastaaPoista
  45. Et lopeta, du slutar inte! Hieno blogi, on kiva ku on asioita jotka tekee helsingistä elettävän oloisen.... AINAKI SUN BLOGI! :)

    VastaaPoista
  46. du får ju int sluta:(((( nääää asså ja ber dej.

    VastaaPoista
  47. älä lopetaaa!! vaikken koskaan ookkaan kommentoinu mitää seuraan sun blogii ain iha innolla ja ootan joka päivä sun postauksia :D! ne on nii mielenkiintosia joka kerta eikä semmosii 'anteeks etten oo kirjotellu ku ei oo ollu aika, moikka!'

    VastaaPoista
  48. älä missää nimessä lopeta ! innolla tsekkaan sun blogin monta kertaa päivässä oisko uus postaus tullu !:) yks niistä harvoista blogeista mitä jaksaa lukee ja seurata ! ja sulta saa inspiraatioo pukeutumiseen jne jne !

    VastaaPoista
  49. EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! et saaaaaa :D älä tee tätä mulle !!!!!!!! ronjaaaaaaa :(

    VastaaPoista
  50. WE LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    yks päivä selailin sun blogii läpi ja lueskelin kaikkii vanhoja juttuja ja olin ihan et ahhhhh. älä lopeta!!!

    VastaaPoista
  51. Älä lopeta! :( Lupaan olla aktiivisempi lukija/kommentoija jos et lopeta!! :D

    VastaaPoista
  52. Älä lopeta, luen tätä joka pv ja ootan postauksii, tää on mun lempiblogi ;(

    VastaaPoista
  53. äää voi ei älä lopeta! vaikutat nii huippuhauskalta ja aidolta tyypiltä että johan tässä ikävä tulis :D

    VastaaPoista
  54. heeei älä lopeta :) sun blogi eroo niiin kivasti noista muista massablogeista ja oonki aina ihmetelly että miks sulla on vaan noin "vähän" lukijoita! mulla tulee susta iha mielee suomen Kenza ko teet aika samantyyppisiä tollasii lyhyitä postauksia useasti =) just kiva

    VastaaPoista
  55. EEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII ronja älä lopeta :(

    VastaaPoista
  56. Oon tutustunu tähän sun blogiin vähän paremmin nyt ja toivon ettet lopettais. Oot herttanen tyttö sisältä ! Unohda noi ylimielisyys ja muut paska kommentit ja tee just niinkun sä ite haluut. Mä ainakin tykkään sun blogista. Oot nätti ulkoota ja sisältä, mä oon ihan varma siitä. :)

    VastaaPoista
  57. ethäää lopeta kokonaaaaa:( love your blog<3

    VastaaPoista
  58. Ei eii eiii et saa!

    VastaaPoista
  59. älä lopeta!me aina luetaan tätä blogia mun kaverin kanssa,vaikka ei me ikinä kommentoidakkaa mitään

    VastaaPoista
  60. Oon samaa mieltä viimesimmän 65 kommentin kanssa :-D

    VastaaPoista
  61. täähän on tosi mielenkiintoinen blogi, hyvä ettet lopettanut. yks niksi saada lisää kommentteja on nimenomaan kysästä lukijoilta mielipiteitä ja sillä tavalla saada lisää yheisvaikutuksia..

    VastaaPoista