maanantai 8. helmikuuta 2010

feeling like that woman from korso (L)


Olen niin väsynyt. En ole tehnyt muuta viime aikoina kuin satsannut kouluun ja treenaamiseen. Olen unohtanut elämäni melkein tärkeimmän asian ja se on: Ulkonäkö. Tiedän olen hullu, voitte kutsua mua diivaksi, pissikseksi whatever. Mutta ulkonäkö on yksi tärkeimmistä asioista. Jos hoitaa ulkonäköä sinulla ei mene muut asiat hyvin (eli koulu, jonka pitäisi olla niiin tärkeetä) Ja jos mä tiedän itse näyttäväni kalpealta rekkalesbolta en saa unta, en pysty nukkumaan, tuntuu että kaikki tuijottaisi minua. Tänään kun istuin bussissa, edessäni istui tyttö joka oli varmaan jotain 18-20v. Hänellä oli maasturinvärinen takki, mustat housut, punaiset (jotka olivat harmaanpunaiset) hän oli kalpea, keltaiset hampaat, ei mitään meikkiä ja vielä kaiken lisäksi: hänellä oli musta kulunut pipo jossa luki KORSO.

Siis en yleensä katsele miltä ihmiset näyttää, kaikki on kauniita jollain tavalla, ja jos ei ulkoa,niin sisältä. Mutta tämä sai minut ymmärtään miltä ITSE näytän. Näytän aivan samanlaiselta kuin tältä KORSO naiselta! En ole ostanut vaatteita kahteen kuukauteen. (KAHTEEN KUUKAUTEEN?!) En pysty edes kirjoittamaan tätä tekstiä loppuun. En edes tiedä mikä pointtini tässä tekstissä oli. Eiku joo, pointtini tässä tekstissä oli että MINÄ OLEN RUMA. There I said it. Joskus tunnen itseni nätiksi, mutta just nyt. Ulkonäköni ällöttää minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti