torstai 11. helmikuuta 2010

Lukijalta haaste

Sain hauskan haasteen yhdeltä lukijoiltani. Minun pitää valita yksi ulkomaalainen, ruotsalainen, suomalainen ja kaveri jonka tyyliä ihailen. Tämä oli todella vaikea haaste, pakko myöntää. Nyt kerron miksi:

Ulkomaalainen, Rachel Bilson:
Todellakin mun makuun. Aika perus tyyli mutta kuitenkin ei niin perus. Rakastan sitä kun hänellä on aina aurinkolasit kaikissa paparazzi kuvissa.

Ruotsalainen, Kenza Zouiten:
Olen lukenut hänen blogiaan 3 vuotta ja seurannut miten hän pukeutuu myös niin kauan. Aina olen tykännyt siitä ! Hän on todella luova ja joskus tuntuu että ajattelisimme samoilla aivoilla kun tulee pukeutumiseen. Hänen tyylinsä on aika basic, mutta kruunaa asun aina monilla hopeisilla sormuksilla & vahvoilla silmämeikeillä.

Suomalainen, ?:
En tiedä ketään suomalaista esim, bloggaajaa jonka tyylistä pidän. (jos teillä on joku makea muotiblogi, olkaa hyvä ja linkittäkää minulle!) joten en keksinyt ketään suomalaista:(

Kaveri, Ninnu&Venni:
Tämä oli kaikista vaikein. Kaverini pukeutuvat aika samanlaisesti mutta kuitenkin ihan erinlaisesti! Joillakin on aivan samanlainen kuva miltä he haluavat näyttää ja miten he haluavat pukeutua, mutta kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä siitä todellista paitsi meidän shop-a-holicimme Venni ! :D haha! Voin sanoa että hän shoppaa eniten, aina uusia vaatteita:P
Toinen kaverini jolla on makea tyyli on ninnu, hyvin omaperäinen. Hän piirtää ja leikkaa ja tuunaa omia vaatteita. Ihailen näiden kahden tyylejä, mutta kuten huomaatte varmaan nämä kaksi eivät ole myöskään mun tyyliä ! Ok, varmaan koska mulla ei ole tyyliä, olen enemmän T-paita & Farkku tyttöjä.. Mutta onhan sekin tyyli ? Haha.. Anyway kaikki kaverini tyylit ovat mahtavia! PISTE. :)

(he ovat suomalaisia)

2 kommenttia: