tiistai 9. helmikuuta 2010

Vastaan kommenttiin !

Anonyymi kirjoitti...
hei!
Ihan kiva blogi, vähän wnb desireenilsson ehkä? :) mut ei se mitään, oot ainakin viihdyttävä. Mun kysymykset kuuluu: ootko huomannut konkreettista eroa kropassasi sen jälkeen kun olet alottanut treenaamisen? Ootko vaihtanut ruokavaliota? Ois kiva jos vastaisit!

Vastaan: Hej=) Blogini tarkoitus ei TODELLAKAAN ole tarkoitus olla mitään wnb Dessietä. (eww) Olen kohta muuttamassa mun pinkkiä designia, juuri sen takia koska en halua näyttää joltain wnb barbielta.
-Toiseen kysymykseen: en ole nähnyt konkreettisia eroja kropassani vielä. Aloitin vasta treenaamisen pari viikkoa sitten.(olen kyllä huomannut että kuntoni on parantunut huimasti!)Ja en ole muuttanut ruokavaliota, tänään viimeksi sitä mietin että mun on varmaan pakko alkaa muttaa sitä :p Kroppani ei varmaankaan tykkää siitä kun syön pari kertaa viikossa roska ruokaa ja joka päivä suklaata jne..

1 kommentti:

  1. pieni haaste:

    Yksi suomalainen, yksi ruotsalainen, yksi ulkomaalainen ja yksi kaverisi jonka tyyliä ihailet.

    VastaaPoista