keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Pari asiaa selväks teille :)

Mä oon kyllästynyt tähän et kaikki käsittää mun tekstit väärin. Kai tajuatte että yli 50 % mitä kirjotan on puhdasta ironiaa ? Jos kirjotan vaikka et oon suomen kaunein jos käyn solkussa, teiän on pakko tajuta etten tarkota sitä tosissaan. Nolointa mun mielest on yrittää heittää joku läppä ja kirjottaa sen jälkeen "Haha vitsi". Tiedän että mitä kirjotan ei ehkä oo hauskaa teille,(koska ette tajua(haha,vitsi)) mut mulla on ainakin hauskaa kirjottaa tollasii juttuja. Ja se on tärkeintä ! (haha, vitsi)

Ja toinen asia pitää myös tehdä selväksi. Mä en häpeä olla suomalainen, ja mua ei haittais asua suomessa jos tää ilmasto ois erinlainen. Mutta se mikä mua haittaa on nää säät. Ja se kuinka kaikki luule et haluun muutta Jenkkeihin koska kaikki on "niin paljon makeempaa siellä" on väärin. Syy miks haluun muttaa sinne on koska osa mun perhettä asuu siellä. Jos mun perhe asuis Ranskassa, niin Ranska olis se maa minne haluisin muuttaa. Anyway. Haluan vielä lopettaa tän postauksen sanomalla teille että nää jutun Jenkeistä loppuu nyt, mua harmittaa NIIN paljon että en päässyt sinne, ja voi olla että koko mun elämä on mennyt pieleen sen takia kun en päässyt sinne. Joten siitä puhuminen saa mut todella huonolle tuulelle. Over and out.

xxx

1 kommentti:

  1. mun mielestä tollanen läppä ainaki on 'hyvää' koska kyllähän nyt jokaisen pitää tajuta et jos sanoo olevansa maailman kaunein nii ei se ihminen sitä tosissaan sano :-D tai ainakaa luultavasti! ja sitäpaitsi kyllä mäki ehkä haluisin muuttaa johonki ulkomaille, just näiden säiden takia enkä sen takia että suomi ois jotenkin paska maa.. ymmärrän sua täysin tossa nyki jutussa! etköhän sä sinne viel pääse ;-)

    VastaaPoista