sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Vastaan kommenttiin..

Anonyymi:
luin jutun siskostasi (sivulta jonka linkitit viime postaukseen) ja voin sanoa että siskosi vaikutti hyvin maanläheiseltä ja hienolta ihmiselta ja no offense vaikutat täysin siskosi vastakohdalta. hän vaikuttaa hienolta persoonalta toivottavasti sinusta kasvaa samanlainen!!

Vastaan: Tää kommentti ei varmaan ollu tarkotus loukata mutta se kummiskin kosketti mua. Sanon nyt ihan suoraan että luuletteko te oikeesti että mä kirjotan tänne kaiken? Tää blogi ei käsittele mitenkään mua. Tää käsittelee musiikkia, ostoksia, juhlia, tai tavallisia arki-juttuja. Kirjotan tänne vain pinnallisia asioita. Ja pinnalinen ei ole huono asia. Voin sanoa että huono asia olisi että kirjottaisin tänne tunteistani. Kukaan ei ole niin tyhmä että kirjoittaa suoraan omaa elämäänsä nettiin ja antaa 200 ventovierasta ihmistä lukea niistä. Mua ei haittaa että 200 ihmistä lukee siitä mitä mä oon ostanu, mitä mä tein eilen kavereitten kanssa tai mitä musiikkia kuuntelen. Mutta mua haittais jos te lukisitte ajatuksiani ja tunteitani ! Toivottavasti ymmärrätte sen ja tajusitte mun pointin..

1 kommentti:

  1. "Oon tavallinen tyttö Helsingistä joka käy amista.(Musta tulee rikas isona) Lue mun blogia, joka kertoo musta. Jee"

    "Tää blogi ei käsittele mitenkään mua."

    ristiriitaista, sori random.

    VastaaPoista