torstai 19. toukokuuta 2011

Chill outfit

Olin aamulla ihan paniikissa kun en ole ehtinyt Gotlannin matkan jälkeen pestä yhtään pyykkiä. Mulla oli vaan huppareita ja vanhoja housuja puhtaana. Olen aina ajatellut että ei sovi mennä töihin hupparilla mutta tänään ei ollut paljoo vaihtoehtoa. En muistanut että huppari oli niin mukava! heh.. Anyway, tältä näytin tänään:
Hupparin ostin vähän aikaa sitten Ginasta 20eurolla, ja nyt se on alennuksessa 9,90! aaah.. Arvaa harmittaako! Olisin saanut nyt verkkarit "kaupan päälle". Saappat on Espritin ja Jeans Legginssit Vilasta. 

Shade face.. Oli pakko laittaa naamaan koska näytän pandalta. Onko kellään jotain hyvää ja kestävää ripsaria jota vois suositella mulle?

5 kommenttia:

  1. yves rocher, ei oo vedenkestävä, lähtee tosi helposti vedellä. mut sama jos itket nii levii tosi helposti mut sen saa myös helposti pyyhittyy pois kasvoilta sitte.
    Ja se ei levii silmien alle yhtään!
    http://www.yves-rocher.fi/control/product/~category_id=B1023/~product_id=W55522?cmSrc=Category
    :)

    VastaaPoista
  2. Ouuuu sairaan hyvännäköiset noi farkkuleggarit!

    VastaaPoista
  3. mä oon käyttäny lumenen blueberry curl ripsarii, se vedenkestävä. sillä sai ihanan pitkät ripset ja erotellut, se kylläkin on vähän vaikea saada pois mutta sain sen pois nivean uudella silmämeikki-poisto aineella. nyt käytän maybellinen define-a lash ripsarii (se vihree) seki on vedenkestävä ja saan sen pois samalla poistoaineella kun lumenenki (sekä lumenen poistoaineella ) :) mun nykyisellä saan ihanan pitkät, kaarevat ja erotellut ripset :) kaveri sano että näyttää vähän lyhyemmiltä irtoripsiltä :) rakastan sitä <3 niiku sun blogia :D suosittelen molempia mutta mä tykkäsin enemmän mun nykyisestä :)

    VastaaPoista
  4. mite oot noi ruskee ? :o

    VastaaPoista