maanantai 16. toukokuuta 2011

GOTLAND: kuvia matkalta

Täällä me asuttiin:

Vanha vankila joka on nykyään hostelli, vankilan pihaan oli rakennettu pieniä mökkejä missä me nukuttiin, mutta jotkut nukkui vankilan sisällä selleissä! Tosi makee paikka..

Kuvia kaduilta jotka me käveltiin joka päivä edestakaisin kun piti mennä kirkkoon:



Kuvia päivämatkalta:
Hypättiin bussiin ja ajeltiin koko päivä ympäri etelä Gotlantia.

Meidän piti nähdä joku vanha kirkko mutta siellä oli vain lampaita jäljellä, haha!

Pysähdyttiin jossain rannalla..

Kalkki kivi ranta (?), todella kaunis paikka! Mulla on varmaan 500 kuvaa tästä paikasta.

Picknic time !

Henkäsalpaava paikka!! Ei pystynyt kameralla saada sitä tunnetta mitä tuolla ylhäällä oli.

Kotimatka:
Kuva otettu Destination Gotland laivalta, joka ajoi siis Gotlannista Nynäshamniin, josta otettiin bussi...

...Tukholmaan!! Saatiin 3 tuntia aikaa shoppailla ja syödä.

Syötiin mun lempparia. Tacos <3 !




Sitten bussi ajoi meidät laivalle jossa me syötiin buffat ja sen jälkeen katsottiin matsia. haha! Kaikki ruotsalaiset katosivat baareista sen jälkeen kun suomi voitti. Tässä on kuva musta ja mun seksintappaja yöpaidasta, hahaa!

5 kommenttia:

  1. oii ihania kuvia mut miks sä olit Ruotsissa vaan kavereitten kanssa?? :)

    VastaaPoista
  2. Eeei, olin seurakunnan kanssa :)

    VastaaPoista
  3. miks oot ollu jossain seurakunnan retkellä:D ootko uskovainen?

    VastaaPoista
  4. Koska olen isosena riparilla tänä vuona taas, ja kaikki isoset menee aina yhteiselle retkelle keväisin, tänä vuonna se oli Gotlantiin. Viime vuonna käytiin Vadstenassa, jos luette vanhoja postauksia viime vuoden toukuulta näette kuvia siitä matkasta! Ja kyllä, olen uskovainen :)

    VastaaPoista