perjantai 27. toukokuuta 2011

pepeperjantai

Hitsi miten rankka työpäivä, päivitin nettisivuja koko ajan. Töiden jälkeen tapasin tytöt kaupungilla, syötiin pienet välipalat picnicissä ja sen jälkeen lähdin ettimään rintsikoita. Ei löydy mistään sopivia! Ärsyttää. Ja mitkään mun vanhat ei enään mee koska yllätys yllätys, kaiken mun treenaamisen jälkeen ne on pienentynyt ja nyt olen kuin ronja seitsemännellä luokalla. Deja vu.. haha! No ei voi sille asialle tehdä paljoo mitään. Nyt pakkaan kamoja valmiiksi ja kohta leffa ilta marrella :) later

2 kommenttia:

  1. Onko sun tissit siis pienentyny treenaamisen myötä? Apua, mä' en halua et mulle käy niin. Alan kunnolla treenaamaan ensviikolla kun on kesäalennuksella saliin nuo yhdistelmäkortit. Kerrotko treenivinkkejä ja kuinka usein suosittelisit treenaamaan? Kiitos :)

    VastaaPoista
  2. On pienentynyt koska tissithän on "rasvaa" ja jos treenaat paljon niin rasvaa häviää.. Mutta mielummin valitsen pienet bosat ja hyvänkuntoisen kropan, hah! Itse treenaan 3 kertaa viikossa.

    VastaaPoista