maanantai 23. toukokuuta 2011

Kamala yö

Hyi kamala mikä yö! Menin nukkumaan 12 aikaan ja olin puolihereillä varmaan 3 tuntia sen jälkeen koska en saanut mukavaa asentoa. Kello 5 aamulla heräsin kamalaan päänsärkyyn. Tuntui että mulla ois ollu takaraivossa iso haava joka vuotaa verta. Se oli niin kipeä että siihen alkoi kirvellä. Näin on käynyt aikaisemmin, mutta ei vähään aikaan.. Otin burana 600 ja odotin kunnes se vaikutti, sitten nukui vielä tunnin kunnes piti herätä töihin. Nyt istun töissä ja mua väsyttää ihan kamalasti :( Takaraivossa tuntuu patti joka on ollut siinä joku vuoden jo mutta se ei ole ikinä ollu näin kipeä ! Huomenna on onneksi jatkotutkimuksia. Mulle on jo todettu migreeni pari viikkoa sitten, mutta tämä ei ole migreeni !! Migreeni tuntuu silmissä ja silloin näen harhakuvia. Pelottaa vähän mutta verikokeista nähtiin että olen todella terve. Kaikki arvot kohallaan. Hmmm, kellään jolla on ollut samanlaisia oireita :D ? googlasin ympäri ja jotkut oli kirjotellut syövästä jotain. huhhuh ! Vika kerta kun googlaan. Pelottaa muutenkin. Mä nimittäin tykkään mun päästä ja sinne ei oo mikää kasvi tervetullu.. höhö, nyt back to work :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon menossa kans päästäni kuun lopussa magneettikuviin, kun mulla oli outoa päänsärkyä ja silmänpohjasta näkyi että mun pupillit tärisee sillai älynttömän vähän, mikä aiheuttaa pyörryttämistä. Munkin verikokeet oli ihan priimaa.

    Toivottavasti helpottaa sulla!

    VastaaPoista
  2. Hyi pelottavaa! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa sulla :)

    VastaaPoista