tiistai 5. heinäkuuta 2011

Breakfast in bed

Eilen oli tosi kivaa, hengailtiin kaverin luona, juotiin pari kaljaa ja pelattiin nhl:ää. Olin aika hyvä siinä itseasiassa.. Aamulla jatkoin gossip girlin kattomista, oon jo päässyt kolmanteen tuotantokauteen! Ei pysty millään lopettaa sen kattomista, mutta pakko vähän elää omaa sosiaalista elämää. Kohta tapaan Mayan ja Reetan kahvilla. Sen jälkeen mun on pakko pakata. Lotta ja minä lähetään huomenna Ruotsiin viikoksi, kahestaan! En oo ikinä ennen lentänyt ilman vanhempia.. Tästä tulee jännäää :) Blog u later!

Tältä näytti mun ja Abben aamupala tänään, tack mamma :)

4 kommenttia:

  1. mistä katot gossip girlin jaksoja tai niitä tuotantokausia? :)

    VastaaPoista
  2. ruotsiin kahestaan? waaaue! Missä asutte?

    VastaaPoista
  3. hohoo meil on samat mukit himas :p

    VastaaPoista
  4. miten lennät nyt vast ekaa kertaa??! mä lensin jo ku mä olin 7v ruotsiin ja 14v berliiniin :D

    VastaaPoista