perjantai 15. heinäkuuta 2011

update, kysymyksiä, vastauksia

Hey, eilen meillä oli tosi mukava ilta Pian ja Mayan kanssa. Kokattiin ja juotiin viiniä. Tänään mun oli tarkotus lähteä myymään kirppikselle mutta sää esti sen joten nukuin kahteen asti. Nyt mua ärsyttää niin paljon että nukuin puolet päivästä pois. Argh

Samalla voin vastata tähän pariin kysymykseen mitä oon saanut.

Onko Reetalla blogi?
- Reetalla ei ole blogia, ja hän ei tietääkseni ole tekemässäkään.


Kuinka usein käyt lenkillä?
- En käy säännöllisesti. Jos on hyvät ilmat ja fiilikset + aikaa niin sitten voi olla että käyn heittämässä pienen rundin.


Jos meet baariin, uskooks ne sua 18-vuotiaaks vai onks sulla fake henkkarit tai jtn?
-Haha, en käy baareissa vielä, ja joskus olen käynyt kavereiden kanssa mutta silloin ne ei ole kysynyt henkkareita ja se on niitten oma moka. Mulla ei ole feikki henkkareita, odotan nätisti kunnes täytän 18 :)


Missä sä oot töissä?
-Olin työharjottelussa koko kevään, ja siitä oon kirjotellut pari postausta. Just nyt olen töissä jäätelökioskilla Vantaalla, mutta olen siellä varalla. Eli jos joku ei pääse paikalle, meen tuuraamaan.


Suoristatko hiuksias joka päivä vai onko ne luonnastaan suorat?
-Ne on luonnastaan suorat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti