lauantai 30. heinäkuuta 2011

töitätöitätöitä. En tiedä mitä muuta kirjoittaa. Joka päivä on samanlainen postaus "moi tulin töistä kotiin ja nyt meen tapaamaan kavereita" hehe.. Anyway, tulin juuri kotiin töistä, luulin että mulla ei olisi töitä kun oli niin pilvistä mutta kyllähän oli ja mä vedin vähän liian myöhäseks eilen jos miettii että mun piti mennä töihin tänään. Oltiin eilen yhdellä tutulla Eirassa, oli tosi mukava ilta kunnes piti mennä kotiin. Venasin bussia 50min (joka ei ikinä tullut btw, joten piti ottaa taksi) ja kun olin kotiovella huomasin että oon unohtanut aivaimet. Soittelin vähän ympäri, ja onneksi reetta vastas niin pystyin mennä sen luokse nukkumaan. Thank god for neighbours! Nyt pitkään suihkuun ja sen jälkeen tapaamaan kavereita ulos. Ihana aurinkoinen ilma ! :) later
Minä eilen, voiko joku PLIIS muistuttaa mua että alan ottamaan kameran mukaan? Alkaa ärsyttää nää blackberry kuvat.. hah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti