perjantai 22. heinäkuuta 2011

nelly

Sain uudet kengät tänään postista. Ne ei oo mun tyyliä ollenkaan mutta ne kiehtoo mua, haha! Voiko kengät kiehtoa? Anyway, ne maksoi vain vähän päälle 20€ joten oli vähän pakko klikata kotiin :) Mulla on tehtävänä (ennenkuin täytän 18) että voin kävellä korkokengillä ilman ongelmia. Ennen kävelin tosi hyvin koska opin mallikoulussa (haha tiedän..) mutta useiden leikkausten jälkeen mun tasapaino on hävinnyt. Nyt uuteen nousuun näillä heppa kengillä. Ne muistuttaa vähän hevosen jalkoja. hehe! jepjep, paljon tekstiä yhestä kenkäparista. Nyt pakko syödä jotain, adios!

7 kommenttia:

  1. mikä sun kengänkoko on?=D

    VastaaPoista
  2. millo oot ollu mallikoulussa ? ;:o

    VastaaPoista
  3. 1) kengänkokoni on 39

    2) olin vuonna 2007 mallikoulussa:)

    VastaaPoista
  4. olitko fashionteamilla?

    VastaaPoista
  5. Hei! Pakko kysyä tässä vaikka ei kuvaan liitykkään. Niin toimiiko sinun BlackBerrysi hyvin täällä suomessa? itse olen juuri jenkkeihin menossa ja blackberry puhelin himottaa kyllä ! Onko se kenttä ja kuuluvuus siis täällä suomessa hyvä ?

    VastaaPoista
  6. heyyy, laita kuvaa noist kengist jalas?? näyttää kivoilt. :DD

    VastaaPoista
  7. ootko asunut amerikassa ? :o

    VastaaPoista