sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

flashbacks

Heyy ! Mitä kaikille kuuluu? Mulle kuuluu oikein hyvää. Olen itkenyt tänään kuin pieni vauva (syy: Bride Wars), käynyt parin kilsan kävelyllä, nyt juon kahvia ja yritän saada jotain irti tästä päivästä. Ohjelmassa olisi mm. salilla käynti, huoneen siivoaminen ja ruskettuminen (joko solkku tai itseruskettava, toinen vaihtoehto terveellisempi!).  Mulla on vaan yks ongelma.. Oon älyttömän väsynyt ! Eilen käytiin vähän juhlimassa ja sen jälkeen istuin aamuyöhön asti valveilla juttelemassa kaverin kanssa.


Kuvalla ei ole mitään muuta tekemistä tekstin kanssa kuin että se on otettu melkein tasan vuosi sitten ! (25.3.10) Mulla oli joku outo vaihe koska pukeuduin mustaan, maihareihin, pipoihin jne.. Se ei olisi muille outoa mutta mulle on koska kaikki jotka tuntee mut tietää että pukeudun kuin Prinsessan Victoria.. haha, eli aika "mummotyyli". Wellwell, ollaan kaikki erinlaisia ! :) 

3 kommenttia: