keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Muistatteko ?

Joku teistä varmaan muistaa tämän postauksen? Well great news guys.. Mahdun siihen mekkoon ja se on jopa vähän liian iso joistain kohdista!  Ette tajua miten iloinen olen. Tässä näkee nyt miten kaikki mun  kova treeni maksaa vihdoin takaisin :D !

Kun asetin tavoitteen itselleni, en ikinä uskonut että se oikeasti toteutuisi.. Mutta nyt kun mahdun tähän mekkoon, en voi sanoilla kuvailla miten iloinen olen! Nyt olen todella tyytyväinen painooni. 55kg, ei yhtään enemmän tai vähemmän. Oh, olen niin iloinen ! 

5 kommenttia:

  1. minkä kokonen toi mekko on?

    VastaaPoista
  2. kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
  3. Se on kokoa 36.
    Olen 170cm pitkä :)

    VastaaPoista
  4. minkä kokosia vaatteita yleensä käytät? ja onks sul sinne salille joku kuukausi kortti, vuoden jäsenyys vai mikä?

    VastaaPoista
  5. Jos haluan että vaatteet on tiukat&sopivat ostan kokoa S mutta jos haluan vähän löysemmät ostan kokoa M. Salille mulla ei ole vuoden jäsenyys, sinne ei tarvitse tehdä sellaista sopimusta, joten maksan joka kuukausi 55e. :)

    VastaaPoista