maanantai 21. maaliskuuta 2011

Treenit & New York

Heyy! Tulin juuri kotiin. Oli ihanat treenit. Vedin samaa ohjelmaa minkä PT-Danne mulle on tehnyt :).
En jaksa laittaa uusia kuvia itsestäni tänne blogiin, olen tällä hetkellä ihan kalpea (olin kipeä koko viime viikon), hirveän väriset hiukset (keltaiset&harmaa tyvikasvu), mustat silmäpussit, suoristin rikki ja concealer loppu.. Ohlord, inhoan tätä kuuta niin paljon ! Mutta sen olen jo kertonut jossain postauksessa :D. Tekisin juuri nyt mitä vaan että pääsisin ulkomaille.

Tämä kuva on otettu paratiisista, eli New Yorkista. Kesä 2010. Oli ihan sairaan makeeta katella alas Times Square:ille omasta hotellihuoneestaan. Kuvassa oon juuri tullut kylvystä. Tämä oli yksi makeimmista hetkistä mitä oon kokenut. Mutta kun näin ensimmäisen kerran New York sky linen bussin ikkunasta ja korvissa soi "Empire State of mind".. Se oli makein hetki mitä oon ikinä kokenut (TRUST ME), ihokarvat nous pystyyn ja teki mieli huutaa YIIIHAAA! Mutta sitä en tehnyt koska istuin ison mustan miehen vieressä joka söi cheetos naksuja. haha :p Ooh, I want BACK. 

2 kommenttia:

  1. Hahhaaa, kuuntelin just tota empire state of mind biisiä. < 33 : DD

    VastaaPoista
  2. ooks sä oikeesti neitsyt niinku sanoit siin videolla vai oliks se joku läppä? :----D

    VastaaPoista