lauantai 19. maaliskuuta 2011

when NOTHING goes right.

Antakaa mun kertoa mun yöstä/päivästä. Yöllä en saanut nukuttua joten katsoin elokuvan 'espoon viimeinen neitsyt'. Hirveä elokuva. Sen jälkeen menin nukkumaan mutta en saanut unta koska nenä oli niin tukossa ja sängyssä oli sokerin murusia (söin 2 munkkia viimeviime yönä) joten pyörin tunnin verran ja mietin että huomenna oon ihan varmasti terve ja lähen kävelylle kaivarin rantaa pitkin ipodin kanssa, kevään auringonpaisteen alla. Lopulta nukahdin mun lattialle. Aamulla suuni oli kuin hiekkapaperia koska olin hengittänyt sen kautta 10tuntia. Nenä yhä tukossa. Katsoin ulos: takatalvi. Kaikki on lumenpeitossa. Ajattelin että kyllä tästä hyvä päivä tulee. Tein aamiaista, sain tekstiviestin Reetalta missä luki: oon kipeä, kuumetta. Olin menossa ostaa Reetalle jätskiä kunnes mittasin oman kuumeeni. Mulla on 37 astetta. Alltså stegring..! Boo fucking hoo. Mitä nyt keksisi? Oon kattonut 10 elokuvaa viimeisten 24h sisällä. Ja alan vaikuttua niistä ihan liikaa. Mietin kaiken englanniksi ja dramaattinen musiikki soi taustalla kun teen jotain..  Ohmygod.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti