tiistai 29. maaliskuuta 2011

Lunta vaan tulee..

Luulen että kroppani toimii auringonvalolla. Koska joka kerta kun on hyvä sää, oon hyvällä tuulella ja joka kerta kun on huono sää, kroppani sanoo ei ja joudun jäädä kotiin nukkumaan. Nyt esimerkiksi mulla on kuumetta. Ääh.. :( Anyway, lähden nyt kummiskin tapaamaan Piaa koska mulla on matikankoe ylihuomenna enkä tajua mistään mitään. Pia on hyvä matikassa (koska hän käy lukiota) ja lupas auttaa mua prosenteilla. I feel retarded.. Osasin prosentit viime vuonna tosi hyvin ja nyt oon unohtanut kaiken! No nyt osaan kummiskin kameroista enemmän kun ikinä ennen.. Later!

5 kommenttia:

  1. ei toi kyl kuumetta oo..

    VastaaPoista
  2. 37 °C on yleensä sanotusti lämpöä eli kuumeen alku.Peräsuolesta mitattuna kuumeen raja on 38 °C ja kainalosta mitattuna 37 °C. Itse mittasin kainalosta.

    VastaaPoista
  3. Mulle kans jos menee yli 37C niin oon heti ihan valmis johonkin armokuolemaan ..

    VastaaPoista
  4. Henk.koht. en jäis noin pienien lukemien takia vielä himaa :DD

    VastaaPoista
  5. mulla toi pikkusen päälle 37 on sama ku joillaki ois tyyliin 39, normisti mulla on hyvällä tuurilla sen 35 :) paranemisia!

    VastaaPoista