perjantai 1. huhtikuuta 2011

1 APRIL

Hey! Istun nyt kotona ja laittaudun iltaa varten. Mennään tyttöjen kanssa ulos syömään. Tänään on muuten aprillipäivä. Onko teitä huijattu mitenkään, tai oletteko huijaneet ketään? Mulle on tehty ihan sairaita jäyniä tänään, haha! Kosto tulee ensi vuonna.. Yritin huijata teitä "koskettavasta tarinasta isästäni". Lame, I know. Ajattelin ekaks huijata että olen raskaana. Mutta ei siihenkään varmaan olisi kukaan uskonut. Facebookissa vaihdoin sinkusta parisuhteeseen joskus yöllä. Aamulla mua onniteltiin koulussa ja kyseltiin kuka tämä mun uusi poikaystävä on. Kerroin tietenkin että se oli aprillipila.(ihan kun mulla olis poikaystävä niinku hhähä)  Anyway, nyt pitää alkaa laittautua :) Later

1 kommentti:

  1. sun pitää tehä joku kunnon hiuspostaus koska rakastan sun hiuksia :) kuvailisit tuotteita mitä käytät ja jotain sun lempparijuttuja! ja sit kerro jotain millä hiusväreillä värjäilet ja sillee! ja sit jotain et kuinka usein peset sun hiukset ja entä kuinka usein värjäät niitä? ja kuinka usein suoristat? tai en oo varma ootko jo tehny, mutta kuitenki :-D

    ja lisää videoita koska ne on parhaita<3

    VastaaPoista