tiistai 26. huhtikuuta 2011

Treeniii !

Ooooooooo mitkä treenit !! Ihanaa tuntea että kunto on kohonnut. Jaksoin juosta 30 min 10 teholla. Ja voin sanoa että se on mulle tosi paljon. Oon iloinen jos jaksan edes 15min. Joten juhliakseen tätä tapahtumaa tein tällaisen juhla aterian itselleni. (Sarkasmia, oisin paljon mielummin syönyt jätskiä jota meillä on pakkasessa...) Avokadoa, kalkkunaa,tomaattia ja juustoa. Sopivasti proteiinia!


Oli pakko ottaa kuva koska mä oon alkanut syömään lihaa taas! Vähän kerrallaan.. Hyi näyttää että mulla olis joku raato mun lautasella.. En pidä lihasta ollenkaan :(

3 kommenttia:

  1. Hyi onko avocado tosiaan hyvää? Vanhemmat aina kehottaa maistamaan, mutta ällön näköstä. Paljon proteiinia siinä kyllä pitäisi olla

    VastaaPoista
  2. miks sä alat syömään lihaa taaaas?

    VastaaPoista
  3. Avokado on tosi hyvää ! Namnamanamanm :)
    Ja alan syömään lihaa taas koska en jaksa säätää kaikilla soya papu ja tofu hommilla.. Ja mun on pakko saada protskua jos aion alkaa treenata ihan tosissaan :)

    VastaaPoista