tiistai 26. huhtikuuta 2011

Tuesday

Heyeyey :) puhh, tulin just kotiin töistä ja kaupungilta(avec maya). Mun on pakko nostaa hattua töissä kävijöille. Haha! En ikinä tiennyt sen olevan niin rankkaa. 9-17 päivä oli tänään. Huomenna 8-16. Oon ihan poikki.. Vaikka en tehnyt niin paljoa tänään, opin enemmän miten siellä toimitaan jne. Sain ottaa pari tuotevalokuvaa, photoshopata ne, tehdä vähän graafista suunittelua ja loppupäivästä laitoin studiovalot pystyyn. Opin tosi paljon uutta! Nyt pitäisi jaksata raahata perse salille ja tehdä mun treeniohjelma.. Saa nähdä jaksanko. Tässä pari kuvaa jotka otin tänään:


Näyttää siltä että mulla olis ihan lyhyet hiukset. Sopis aika hyvin mutta en ikinä uskaltaisi leikauttaa ne! Tänään oli muuten eka kerta farkkutakki päällä! Ihanan lämmintä..

Tältä mun "työpiste" näyttää. Tämä on pieni liike joka on auki silloin tällöin. Samassa paikassa on myös tukku joka myy valokuva kamaa pieniin fotoliikkeisiin. 

1 kommentti: