maanantai 4. huhtikuuta 2011

MANGO


Sain tämän uuden laukun Mangosta  ja yhden toisen pienen valkoisen nahkalaukun iskän kaupasta. Tosi hienoja molemmat! Valkoinen laukku oli vähän pieni mun makuun joten saan käydä vaihtamassa sen :) Ja pakko kertoa tosta MNG laukusta.. Kun näin sen ekaa kertaa ajattelin "hyi" kun katoin sitä toista kertaa olin ihan "wow". Ja sen jälkeen jäin tuijottaa sitä ja sain lämpimän fiiliksen sydämmessäni. Tiesin että mun on pakko ostaa se. Mä rakastuin siihen! Reetta ihan kauhuissaan, se ei tiennyt että mulla on laukku fetissi. hah

5 kommenttia:

  1. Ihana laukku! Ja Hyvää synttäriä! :)

    VastaaPoista
  2. mikä on sun faijan kauppa? :)

    VastaaPoista
  3. haha muokkasit headerissa hampaat :D

    VastaaPoista
  4. paljo toi laukku maksaa ? :)

    VastaaPoista
  5. - Headerin hampaita ei ole muuten muokattu paitsi vähän valkaisut.
    - Laukku maksaa 59,90 euroa :)

    VastaaPoista