tiistai 19. huhtikuuta 2011

Back On Track

JEE ! Vihodin oon terveenä, kävin tänään ekan kerran kunnolla salilla pitkästä aikaa. Tuntuu ihanalta. Nyt sluibailu saa loppua. Mulla on myös tapaaminen PT:n kanssa kohta, saan uuden ohjelman, wehoo ! Treenaaminen tekee mut niin iloiseksi :) Tässä on kuva jossa poseeraan (suklaa,mignon)munan kanssa. Pakko saada vähän protskua treenien jälkeen. Arvatkaa miten tyhmältä tuntui ottaa tää kuva, haha.. Mutta en halunnut postausta ilman kuvaa. Siis kuvitelkaa ittenne paita leuan alla ja muna kädessä ja siitä vielä ottaa photobooth kuva. voivoi.. Nyt suihkuun!

Hitto kun säikähdin että mun takana istuu joku mies kun katoin tätä kuvaa tarkemmin, mutta se olikin tv  haha!

5 kommenttia:

  1. Millä salilla käyt? onko PT:n hankkiminen kallista?

    VastaaPoista
  2. Hahahah hajosin tolle miehelle :-D

    VastaaPoista
  3. Käyn Kampin Espoirtissa, ja sain PT:n "ilmaitteeksi", koska kaverini harrastaa bodybuildinga ja on käynyt Pt kursseja sun muuta, ja lupautui mun Personal Traineriksi ihan ystävällisyydestä :D !

    VastaaPoista
  4. ahhhahha mies todellaki XDD

    VastaaPoista
  5. Käys kattoo mun blogista uusin teksti, haastoin sut siihen samaan! :-))

    laurainandothers.blogspot.com ;-)

    VastaaPoista