sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

update

Hey! Oon niin hyvällä tuulella, aurinko on paistanu koko päivän. Kävin just kattomassa 'Just go with it' ja söin puolikkaan kavericombon. Eli söin jotain 2,5 litraa poppareja. Mun huulet on ihan turvoksissa kaikesta suolasta. Mutta elokuva oli todella hauska. Haluan mennä naimisiin plastiikkakirurgin kanssa. hehe
Nyt selailen vähän bloggareita jotka sijaitsee tällä hetkellä Coachella festarilla, äääh mäkin haluun, vaikuttaa tosi makeelta! Anyway, asiasta kukkaruukkuun. Huomenna vika viikko koulua !!!! Hihiii :) Sitten alkaa 6 viikon työharjoittelu. Itse olen töissä yhdessä fotoliikkeessä. Oon tosi innoissani, työporukka jonka kanssa aion työskennellä vaikutti tosi rennoilta ja kivoilta! Toivottavasti opin paljon näiden viikkojen aikana.


Tässä on kuva  jonka maya räpsi kun soitin kitaraa tänään..

2 kommenttia:

  1. Mä niin rakastan sun blogia. Olet jotenkin mun esikuva, oot niin positiivinen ja tykkään sun asenteesta. Olet ihanan laiha ja ihailen sun halua treenata. Tunnut myös todella hauskalta, olis niin kiva tutustua suhun. Älä koskaan lopeta blogiasi, sun blogi on mun lemppari Annika-o:n jälkeen jota kaipaan kovasti. Don't stop, koska sit munkin halu liikkua ja asenne elämään laskee! En ole lukijana blogissa, blogisi on mulla kirjanmerkeissä jota klikkaan päivässä n. 10 kertaa. Jatka tätä postaustahtia, ja tee joskus pidempiä postauksia! Lyhyetkin on kivoja, mutta pidemmät vielä kivempia. Pidät mua varmaan jonain friikkinä pedofiilinä, mutta olen tavallinen 16 vuotias tyttö länsi-suomesta. Toivottavasti tämä kommentti piristi sun päivääs ja oikein mukavaa kevättä, muista että täällä on ainakin yks lukija joka on ihan iiinnnn love with ur blog(and u vaikka en mikään lesbo olekkaan) :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos todella paljon, tuollaiset kommentit kyllä piristävät päivääni! Haleja sulle :)

    VastaaPoista