keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

once and for all :) !

Haha, en tiedä montako kertaa olen vastannut samaan kommenttin, mutta vastaan nyt vielä kerrän tähän kysymykseen että mistä mun aurinkolasit on ostettu! Ja ne on ostettu täältä.  Ne on maksanut 10 dollaria  ja oon suojellut niitä kuin aitoja Ray Baneja koska ne sopii mun päähän niin hyvin! Yleensä mitkään aurinkolasit ei sovi mun päähän (ei ees optikolta ostetut) ja kun löysin nämä jenkeistä hypin ilosta. haha! Nyt nää aurinkolasit alkaa olla vähän rikki, tai sangat on löystynyt jne.. Oon yrittänyt etsiä uusia mutta en löydä mistään, pitää kai tilata uudet samanlaiset netin kautta! Mitä säätöä..

4 kommenttia:

  1. sul on söpö nenä:)

    VastaaPoista
  2. kysyisin vaan että onko reetalla blogi??:))

    VastaaPoista
  3. Kannattaa käydä kiristyttämässä aurinkolasien sangat ja taivuttamassa nenätyynyt jossain optikkoliikkeessä ja lasit on kuin uudet :)

    VastaaPoista