tiistai 5. tammikuuta 2010

AVON


Nyt aion näyttää teille miten meikkaan päivittäin, kuten lupasin ;) Meikkaan talvisin PALJON enemmän kuin yleensä, mikä on huonoa, mutta pääasia että tuntee itsensä itsevarmaksi(kauniiksi) jne.. ! Tämä postaus alkaa alhaalta ylös.. Joten lukekaa sen mukaan !!


Ensin taitan ripset ripsentaivuttimella (H&M). Ja sen jälkeen levitän mascaraa. Tykkään mascaroista joissa on iso harja mutta ohuet sellaiset kammat. (?) Ripsiväri on Avonista


Kulmakarvat hoidan luomiväreillä, tällä tavalla niistä ei tule liian tummia. Käytän keskiruskeaa sävyä. Luomiväri paletti Avonista.


Naaman tärkein meikki ! En mene minnekkään ellei mulla ole aurinkopuuteria naamassa. Olen addikti. Mulla on iso harja ja aurinkopuuteri helmiä. Näin tulee paras tulos. Levitän aurinkopuuteria nenään, otsaan, leukaan ja poskiin. Sivellin & Aurinkopuuteri avonista.
Tämä on mun lempiluomiväri kaikista. Tämän paletin nimi on "smokey eyes". Tässä on kaikki värit mitä tarvitsee. Arkipäivisin käytän vain valkoista, jota levitän liikkuvaan luomeen ja vähän alaripisen alla, silloin silmät näyttävät isoimmilta. Juhlissa jne laitan silmäkulmiin tummanharmaata luomiväriä ja liikkuvaan luomeen vaalean harmaata. Tämä on myös Avonista!
Minulla on yleensä todella mustat silmän aluset joten mun on pakko käyttää concealeria. Tämä on mun lempi meikki kaikista ! Tämä on 3-in-1 meikki joka sisältää siis meikkivoiteen,concealerin ja puuterin. Eli, tätä voi käyttä mihin tahansa naamaan! Itse levitän sitä vähän silmien alle. (Kesäisin käytän vain tätä ja ripsiväriä!) Tämä tuote tulee Avonista myös. Hintaa en tiedä.. noin 17 euroa veikkaisin ;)

Meikkivoidetta levitän koko naamaan ! Minulla on väri jonka nimi on Cream. Tämä meikkivoide on Avonista. Maksaa noin 10-20 euroa!



Tässä on kuva mihin kohtiin laitan meikkejä ! Katsokaa tarkkaan :)

2 kommenttia:

  1. Kiitti tästä postauksesta!:)

    VastaaPoista
  2. aah ihanaa kitti vinkeistä :)) voisitko ehkä joskus tehdä isomman kuvan j.ne miten laitat silmäsimeikkisi ja bilesilmämeikkisi? :) ois super!

    VastaaPoista