tiistai 12. tammikuuta 2010

paska!

Oon tulossa kipeeks.. Kurkkua ja päätä särkee :/

Flunssa tuli todellakin huonoon aikaan. Olen just alkanut treenata ja koulu on menossa parempaan suuntaan ! Aion kyllä kummiskin mennä kouluun. Treenit jätän väliin siksi aikaa että mua ei enään heikota kun nousen ylös. Wellwell, toivottavasti en tule enemmän kipeäksi. Otan huomenna levyn buranaa kouluun mukaan ja syön sellaisen aina kun tulee huono olo. Auttaisikohan se..?





vastaan tässä samalla pariin kommentteihin !
Joku kysyi jos voin näyttää läheltä, ja kunnolla miten teen esim, juhla silmä meikin, ja sen voin tehdä ! heti kun olen parantunut :)
Samalla myös joku kysyi miten pitkä olen ja paljonko painan? Voin vastata tähän suoraan etten tiedä:p Viimeksi olin noin 170 pitkä vähän alle. Se oli varmaan 1,5 vuotta sitten.. Ja viimeksi kun punnitsin itseni olin noin 53kg. Mutta tämä on vuosi sitten ! Nyt painan reilusti enemmän haha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti