maanantai 18. tammikuuta 2010

Ok. denna blogg är svensk från och med nu !!!!!!!!

har fått nog med alla jävliga kommentarer jag får av finska läsarna, ok, det är ett par snälla tydligen, men de mesta är bara avundsjuka finska assholes, som har inget annat för sig än att sitta och säga att jag är t.ex. en hora.......... hmmmmmmmm. Dom vet inte tydligen ens vad hora betyder isåfall. Domhär finska ungdomarna har något som fattas¨, och det är ett gott beteende. herregud. Jag bryr mej inte om mina nuvarande 100 läsaren försvinner. Har annars också tänkt på att lägga ner bloggen. Fyfan vad tråkig den är..! jag har snart bloggat i 3 år och aldrig har den blivit lika tråkig som nu (tips: ge mej en kamera)

Imorgon ska jag gå och köpa en laddare till min kära samsung mobil, och kanske hinna till en pilates timme. Skola i 8 timmar är ändo före allt detta. Aijo. Man börjar dela ut sommarjobb imrogon också...

2 kommenttia:

  1. jess! din blogg e så mycket mer personlig på svenska! =) (Y) o dessutom kan finnarna gå o dra sig i röven finska bloggar suger ;P

    VastaaPoista
  2. kukaa tätä ainakaa jaksa ny lukee

    VastaaPoista