keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Först onsdag ...!

Denhär veckan är den långsammaste veckan i mitt liv ! T.om. tiden på sjukhuset gick fortare än denhär jälva veckan !!! Försår inte.. Jävla långa och tunga dagar i skolan. Idag måste jag tilome stanna längre tid i skolan för att vi skulle göra en Prao power point med maria. Vi ska berätta om praon imorgon inför hela skolan. spännande,spännande. haha

Hmm. Efter att ha spenderat min dag i skolna från 8-16 gick jag på bio med Anna & Maya. Vi var och se på den nya finska filmen "Jos Rakastat". Alltså... Jag skrattade ! Mycket.. Men den var ok. (om dom inte sku ha sjungit)

Och nu vill jag be att någon liten vän där ute skulle köpa en kamera åt mej (eller den som stal min kamera från maria förra vs, kan ge den tillbaka) för att denhär bloggen är SÅ tråkig utan en kamera. So please. NÅGON. Ge mej en kamera. Får i födelsedagspresent (4.4) en system kamera, och orkar inte vänta så länge tills jag får några bilder hit. Så tack och kyss fitta åt den som tog min kamera:) Nu är jag arg...... hejdå

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti