maanantai 4. tammikuuta 2010

Vastaan kommentteihin !

Anonyymi kirjoitti...
Eli vedät röökii, kaljaa ja kokista. Sitten käyt valkasemassa hampaat koska ne on niin rumat. fiksua. Must on aika järkkyä että ton ikäsellä on hampaat siin kunnos et pitää valkasta.
Vastaus: En käy valkaisemassa hampaita, mulla on/oli sellasia Whitestripsejä jotka laitetaan hampaisiin 2 kertaa päivässä 2 viikon ajan. Niitä ei myydä suomessa, vaan amerikassa. Ja mä tykkään enemmän "pepsodent hymystä" kun sellasesta tavallisesta melkein keltaisesta hymystä. Mutta kaikilla on omat mielipiteensä ;)

Anonyymi kirjoitti...
Onks sul tos vikas kuvas lyhyemmät hiukset? Näyttää ihan siltä! Ootko muuten miettinyt lyhyempää mallii? saattais sopii sulle :)
Vastaus: Ei oo lyhyemmät, mulla oli hiukset takin sisällä. Ja kyllä ! Olen miettinyt lyhyempää mallia monestikin. Mutta en ole ikinä uskaltanut... Saa nähä uskallanko kesäksi :D

Anonyymi kirjoitti...
oi tää oli kiva, mut oisko sulta mahdollista saada meikkipostausta? koska haluisin oppii meikkaa samaan tyyliin ku sä:)
Vastaus: Kiitos=)! Kyllä on mahdollista saada meikkipostausta. Yritän ehtiä tehdä sellaisen tällä viikolla.. Vaikka huomenna!

Anonyymi kirjoitti...
Ootsä jääny kiinni polttamisesta sun vanhemmille usein?
Vastaus: En ole koskaan, tai en tiiä.. Ei ne ainakaan ole sanoneet mitään !

Anonyymi kirjoitti...
oi noi brunet sopii sulle toosi hyvin. paremmin kun blondit mun mielest:s
Vastaus: Harmi :/ Olen nimittäin luonnollinen blondi ja viihdyn paljon paremmin vaaleissa kun tummissa hiuksissa..

MERCIAE kirjoitti...
Ootpa nätti (-: ois kyl kiva nähä sellasta päivän asua, ostos jne enemmän, minkä ikänen oot?
Vastaus: Kiitos paljon :) ! Näytän mielelläni päivän asuja ja ostoksia, stay tuned.. ! Täytän 16 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti