perjantai 15. tammikuuta 2010

fasåd

Okei, nyt mä kirjotan vähän aikaa taas suomeksi ! . En osaa päättä joten kirjoitan suomeksi tai ruotsiksi riippuen mielestä !
mua vituttaa yks asia NIIN PALJON! !! Että mulla ei ole enään kameraa ! gahhhhhhhhhhh vittuivittuvittu... blogiin ei siis tule mun ottamia kuvia enään ikinä, koska en aio ostaa uutta kameraa ja pistää siihen kaikki mun rahat vaan että joku lesbohuo*a VARASTI MUN KAMERAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti