keskiviikko 10. elokuuta 2011

Breakfast

Hey! Anteeks tää huono postailu mutta oon ollu kiireinen kaiken muun kanssa. Eilen kun kävin hakemassa Abbelle lahjan tapasin cicon nopeasti kahvilla, oli tosi mukavaa. Sen jälkeen tulin kotiin ja katsoin 90210 sarjaa kello kolmeen asti aamulla. (addicted!) Aamulla herätettiin abbe ja hän sai synttärilahjaksi iphone nelosen. Haha! Arvatkaa olinko kateellinen kun 12-vuotias pikkuveljeni saa iphonen? Anyway, he deserves it :) Itse annoin hänelle lahjaksi iphone kuoren ja energiajuomaa, haha. Sisäpiirivitsi.. Sen jälkeen olin niin nälkäinen kun en ollut syönyt mitään kokonaiseen päivään että lähdin kauppaan pyjamalla ja ostin kaikkea hyvää aamupalaksi, mm. croissantteja, latet, kananmunia, pekonia.. you name it! Kohta hyppään suihkuun mutta ennen sitä on pakko katsoa vielä yksi jakso nine o two one ota. Oon kattonut tänään jo 5 jaksoa. ihan sairaan hyvä ohjelma!!

brekkaria !

7 kommenttia:

  1. HAHHA mäkin oon kattonu viimesten parin päivän aikana koko ekan kauden! ja 2sta jatkoa, ei vaan voi lopettaa kahtomista :D

    VastaaPoista
  2. siis mulla oli iha sama addiktoituiminen 90210 kanssa!! en halunnu tehä mitään muuta ku kattoa sitä!! heheh... ja katoinki ne pari tk mitä en ollu aikasemmi nähny ni tyylii puolessatoista kuukaudessa!! niiiiin hyvä sarja (Y)

    VastaaPoista
  3. Mietin että mistä sä katot noita 90210 jaksoja? Yleensä mä katon project free tv:ltä mutta noi jaksot ei toimi siellä...

    VastaaPoista
  4. tee formspring!?=)

    VastaaPoista
  5. Onks sul iphone? Vai mikä puhelin sulla on :) ? Ja mäki oon iha addicted toho 90210 ja sit myös pretty little liarsia on tullu katottua :D haha nojoo hyvä blogi

    VastaaPoista
  6. Mulla ei oo iphonia (i wish..) mulla on blackberry puhelin :) ja kiitos paljon!

    http://letmewatchthis.ch <- tuolta voi nähdä kaikki 90210 jaksot :)

    VastaaPoista