torstai 18. elokuuta 2011

school & work

Jee, vihdoin kotona! Lähdin kouluun tuntia aikaisemmin koska mun piti käydä kansliassa hoitamassa pari paperia. Koulussa opeteltiin animaation tekemistä, oli tosi kiinnostavaa! Katsottiin myös pikku filmi missä näytettiin miten Disneyn ensimmäinen animaatio Lumikki tehtiin. Haha, ihan sairasta miten vaikeeta se on ollut joskus aikoinaan! Koulun jälkeen lähdin suoraan töihin. Oon nyt Tikkurilan jäähallilla töissä, jäätelökioskin sijaan. Tänään siellä oli Jokerit vastaan jotain ruotsalaista joukkuetta, ja sanon vaan omg, ne ruotsalaiset pelaajat....!! Niin hyvännäköisiä. haha, seurattiin niitten alkulämppää ja kuola vaan valu. Ei oikeasti (hyi) mutta melkein. Ahhh.. Tässä kuvia päivästä:

"Päivän outfit" farkut on Mangosta ja paita H&M, laitoin ekaa kertaa tänään noi farkut jalkaan kesän jälkeen. Rukoilin jumalalle "pliis mee kiinni,pliispliispliis" ja nehän meni kiinni ! Woho

Löysin vyön joka sopi mulle, jee! Vyö on kirppikseltä :) Rakastan tota ruskeeta väriä.

Isot helmet, en voi käyttää muita korviksia kuin helmiä. Tulee liian blingbling fiilis timanteista ja tummat näyttää siltä että mulla olis venytykset.. Joten helmet on täydelliset :)

Avonin rannekello 

Haha, minä töissä, slush myyjä (Y)

Meillä on tällaset kivat passit joilla päästään sisään jäähallille. Haha, mun oli pakko teipata toi kiinni mun paitaan koska sotkin sinappia mun valkoiseen paitaan ja se näytti tosi epäilyttävältä :D (Se sinappi valui mun hodarista) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti