torstai 4. elokuuta 2011

pikkulauantai

Hey, eilen oli Mayan viimeiset juhlat täällä Suomessa kokonaiseen vuoteen. Ah, meillä oli niin hauskaa!
Aloiteltiin iltaa Kaivopuistossa jonka jälkeen lähdettiin Kaivohuoneelle. Annoin kaivolle toisen mahdollisuuden ja eilen mulla oli tosi hauskaa, hehe. Illan aikana tuli juotua, halattua, naurettua ja tanssittua tarpeeksi paljon, tai ainakin riittävästi että voin päästää Mayan lähtemään. En oikeastaan haluaisi, mutta minkäs sille voi :( Tuun ikävöimään Mayaa niin paljon! Teen tänään myöhemmin postauksen missä on kuvia mun ja Mayan pahimmista teini vuosista. Ne on hauskaa katsottavaa, lupaan. Joten kurkatkaa tänne iltapäivällä ;) Tässä kuvia eilisestä:


Emotional, Ninnun ja Mayan hali oli tosi koskettavan näköstä joten otin nopeesti kameran esiin. Mun pitäis olla paparazzi, sain kameran esiin ja oikeat asetukset päälle alle 30 sekunnissa ! jes

Maya ja Silva, rakastan tätä kuvaa! Kaikki värit sopii täydellisesti. 

Silva ja minä menossa kaivolle, olin laittanut huuliin koko illan jotain plumperia joten noi pusuhuulet oli pakko saada mukaan kuvaan.. 


Kuvassa natty, janice, ja silva. Pöllin kuvan facebookista :p

Tämänkin pöllin facebookista, kiva tilannekuva!

3 kommenttia:

  1. sun blogi on niiin ihana! rakastan tätä! sellane kysymys vaan et sähän et oo viel täysikänen niin miten aina käyt terassil ja kaivos? :D

    VastaaPoista
  2. mitä tarkoitat yhteyksillä? :oo

    VastaaPoista