lauantai 27. elokuuta 2011

Kuviaaa

Halooj !Mulla oli tosi kiva ilta eilen. En tiedä miksi mutta nyt mun päätä särkee niin paljon että en tiedä miten päin olla. Mutta tää päänsärky on kyllä eilisen arvoinen, oli oikein kiva olla pitkästä aikaa oikeissa koti bileissä! Nykyään kaikki ravaa baareissa tai juhlii pienemmällä porukalla (lue: noin viisi ihmistä juo kaljaa kaverin sohvalla..) joten tää oli tosi mukavaa. Eilen oli muuten tosi lämmintä ulkona! Tuntui ihan kesälomalta, vois jopa lähteä rannalle tänään. Ja speaking of weather and stuff, katoin just uutisia ja näin että ne odottaa hurrikaani Ireneä iskemään ihan any minute USAn itärannikolle. En tajunnut että siellä voisi ihan oikeasti olla näin pahoja luonnonkatastrofeja. Nyt pitää toivoa että se ei iske kovaa, mulla on kavereita ja siskot siellä perheineen !! Onneksi ne on alkanut evakuoimaan..

Asiasta toiseen, tässä kuvia illasta:

Josefin, Maria (the host) ja Reetta

Lotta ja minä. Toi juoma mitä pidän kädessä on muuten tosi hyvää ! 

Venni, Reetta, Josefin ja maailman isoin tuhkakuppi haha

Minä, Jossan ja Lotta (me otettiin näin paljon kuvia ihan blogin takia!!)

Sebbe ja the host

Ninnu pullon kanssa ja Venni !

Hahaaa, rakastan tätä kuvaa, en tiedä mitä teen? Odotanko halia vai? 

Hauskoin juomapeli ! Tästä on tullut tradiittio pelata tätä peliä jokaisissa juhlissa. Sitä kutsutaan rekkakuskiksi. Onneksi en melkein ikinä joudu rekkakuskiski, silloin nimittäin joutuu juomaan paljon lyhyessä ajassa.. 


Tässä me ollaan matkalla kotiin näköjään. Mulla ei ole muistikuvaa tästä hetkestä, kuva tuli ihan yllätyksenä.. Mutta ihan söpö kuva! Ihmettelen vaan että mitä mä teen kuvassa? Jos tunnen itseni hyvin oon luullut että näytän tosi seksyltä haaahaa

7 kommenttia:

  1. Oot NIIN nätti :) Voisitko kertoo miten oot laittanu sun hiukset ja miten teit ton meikin ? :)

    VastaaPoista
  2. heej ja ble nyfiken, vem hade kotibileet?

    VastaaPoista
  3. miten reetta tekee noi kiharat?

    VastaaPoista
  4. Mun kiharrusraudalla, that's for sure :D

    VastaaPoista
  5. minkälainen sun kiharrusrauta on? koska noi kiaharat on täydelliset!!!:D

    VastaaPoista
  6. Miten noi rekkakuskin säännöt menee? :))

    VastaaPoista