sunnuntai 21. elokuuta 2011

lauantai

Hey ! Tulin juuri kotiin, päätin tulla aikaisin koska olen fiksu ja tajusin että mun on pakko saada unta ja levätä kunnolla niin että jaksan huomisen. Pitää herätä aikaisin että ehdin kirkkoon kello 11. Jotkut teistä muistaa varmaan että olin isosena riparilla alku kesästä? No, nyt mun riparilaisilla on konffis huomenna :) Niillä on mahtava päivä tiedossa, ensin kirkkoa ja sen jälkeen kivoja koruja, rahaa ja skumppaa, heheh.. Sen jälkeen on vähän vapaata ennenkuin työvuoro alkaa jäähallilla! Tässä muuten vähän kuvia tästä päivästä:
Toni ja Pia tuli hakemaan mut ja Mandyn töistä, jee, huomaatte varmaan kuvasta miten innostuneita olimme. Olin jopa niin innoissani että en saanut yhteenkään kuvaan silmiä mukaan :D Ajettiin suoraan töistä Pialle.

Tältä näytän kun pokaan jätkiä. Ja Pia taustalla käärimässä shortseja.


After work mojito, my soulmate (kännykkä) ja korttipakka.


Mulla oli päälläni army vihreät housut Vero modasta, valkoinen toppi (mitä muutakaan? en näköjään käytä muuta kuin valkoisia toppeja..haha) ja isoja hopeisia rannekoruja. Iso rannekoru joka näkyy kuvassa on Avonista. 


found my street

1 kommentti: